Vaikuttavia tapahtumia ja vaikuttajamarkkinointia

PING Helsinki luo Suomen johtavan asiantuntijaverkoston kanssa uutta tapaa viestiä ihmiseltä ihmiselle.

Huhtikuusta eteenpäin Kenno Lounge voi tarjota asiakkailleen myös suurempia tapahtumatiloja yritysten ja yksityisten käyttöön. Kenno Lounge Hämeentien välittömään läheisyyteen valmistuu ainutlaatuinen ja vaikuttava tapahtuma- ja ravintolakokonaisuus Väinö Kallio. Myös Kennon tiloissa viihtyvä vaikuttajamarkkinoinnin ammattilainen, PING Helsinki on asiasta innoissaan: “Olemme ehdottomasti kuulleet Väinöstä emmekä malta odottaa, mitä yhteistyömahdollisuuksia uudet tilat luovat Kenno Loungen ja PING Helsingin välillä.”


Joulukuusta asti Kennossa viihtynyt PING Helsinki on järjestämässä keväällä markkinointialan tärkeintä tapahtumaa. “Toukokuussa pidettävä PING Festival on tapahtuma, jossa sekä kansainväliset että kotimaiset asiantuntijat perehdyttävät osallistujat vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin tulevaisuuden trendeihin”, PING Helsingin porukka kertoo.


PING Helsinki on vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijayritys, joka mahdollistaa kohtaamisia ja luo ilmiöitä muuttuvassa mediakentässä. Yritys luo Suomen johtavan asiantuntijaverkoston kanssa uutta tapaa viestiä ihmiseltä ihmiselle. Asiakkaille tehdään tuloksellista markkinointia tuoden vaikuttajamarkkinointi osaksi markkinointistrategiaa ja yrityksen liiketoimintaa. “Palvelumme koostuvat inspiroivista kohtaamisista, asiantuntijatyöstä sekä toimialan kehittämisestä. Yrityksemme mediat ja tapahtumat tavoittavat viikoittain tuhansia vaikuttajia ja vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisia eri toimialoilta ja kaikista kanavista”, naiset tiivistävät. Vaikuttavaa, vai mitä!


Toukokuinen PING Festival tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen sisältöjen ja vaikuttajamarkkinoinnin tekijöiden kanssa. Tapahtuma kokoaa yhteen Clarion Hotel Helsinkiin yli 800 markkinointipäättäjää ja digitaalista vaikuttajaa. “Festivaalin lisäksi järjestämme noin kerran kuussa PING Studio -minipingfestivaaleja, jotka nostavat esiin markkinoinnin ajankohtaisia aiheita virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä Z-sukupolven kulutuskäyttäytymiseen”, Mari Pingiltä täydentää.


PING Helsingin naiset toivottavat kaikki lämpimästi mukaan PING Festivaliin toukokuussa! Lisää infoa PING Helsingin toiminnasta löydät: pinghelsinki.fi ja pingfestival.fi.




Markkinoinnin monitaituri